پاركت لمينت پاركت لمينت .

پاركت لمينت

همه چيز راجع به پاركت لمينت

مدل هاي مختلفي از كفپوش تا كنون در صنعت ساختمان سازي معرفي شده اند كه هيچ يك مانند پاركت لمينت از محبوبيت بالايي برخوردار نيستند. پاركت لمينت از بهترين كفپوش هاي حال حاضر محسوب ميشود كه از ويژگي هاي زيادي برخوردار است. پاركت لمينت نوع تكامل يافته پاركت محسوب ميشود و تمامي عيوب پاركت در پاركت لمينت حذف شده است. پاركت لمينت از دوام نسبتا بالاتري برخوردار است زيرا روكشي كه بر روي آن قرار داده شده است اجازه آسيب رسيدن به پاركت را نميدهد.

ويژگي هاي پاركت لمينت

از ويژگي هاي پاركت لمينت در نصب آسان آن ميباشد و تنها كافي است تا لبه هاي پاركت به يكديگر متصل شوند. در پاركت هاي قديمي براي نصب بايد از چسب استفاده  ميشد كه اين موضوع روند نصب را تا حدي مشكل ميكرد اما در نصب پاركت لمينت ديگر نيازي به چسب نميباشد. عدم استفاده از چسب در نصب پاركت لمينت ميزان كثيف كاري در حين نصب را تا حد زيادي كاهش ميدهد و اين يك ويژگي براي آن به حساب مي آيد. نصب پاركت لمنيت همانطور كه گفته شد بدون استفاده از چسب انجام ميشود كه همين موضوع در اجراي سريع آن نقش مهمي دارد. اجرا و راه اندازي پاركت لمينت در مدت زماني بسيار كوتاه انجام ميشود و نيازي نيست تا زمان زيادي بدين منظور صرف شود. پاركت لمينت قابل شستشو است و در صورتيكه نياز باشد ميتوان سطح آنرا با مواد شوينده و يا همچنين آب مورد شستشو قرار داد. پاركت هاي قديمي  از قابليت شستشو برخوردار نيستند و در صورتيكه آب به سطح آنها برخورد كند احتمال آسيب ديدن و پوسيدگي آنها افزايش مي يابد.

براي خريد پاركت لمينت ميتوانيد با شركت دكور آفيس يكي از شركت هاي فعال در زمينه فروش تجهيزات مورد نياز دكوراسيون تماس حاصل كنيد. فروشگاه تزئينات داخلي دكور آفيس از تيم پشتيباني و فروش با تجربه و با سابقه اي برخوردار است كه ميتوانند قبل از خريد پاركت لمينت اطلاعات كاملي را در اختيار شما قرار دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۷:۲۴ توسط:s.r موضوع: